Friday, July 21, 2006

Volley's Girl..

Fuh2..arini last training tuk game volley...dah xde org, semua pakat main je..kira bidan terjun gak nie..yelah, setahun xsekali main..dah nak sukan baru le tehegeh2 nak belatih..smpi biru2 lengan..he he
Sok dah nk lawan..cane nih??debor ade, rsau ade, gelisah ade, tak kurg jugak rasa fenin...boley ke main sok ni...ala..bedal je lah kan..yg aku ni lak..kali ni cm xmenjadik je..surf pon asik xlepas2...geram pon ader...rsa nak gigt je bola tue..ehe..pdahal tgn yg penkau..;p
Esok team p'puan lawan. Ahad baru lelaki..adei..mintak2 le dorg xdtg..lg le cemas kalo reramai kt tepi tue nanti...aku ni darah gemuruh..he he....Well, hopefully semuanya berjalan dgn lancar n harap2 boleh smpi ke final..dpt 2nd place pon jdik le..janji dpt adiah..he he..tu kira target pling tgi lah tu memandangkan dgn xberlatihnyer n player yg ade semua tgn ala2 pa bedah yo!
All the best to me and my friends...Aminn..

21/07/06

0 Comments:

Post a Comment

flickr